Jak nakupovat?

Doba dodání

Dáváme si vysoké cíle, takže pokud se Vaše platba připíše na náš účet do 20.hodin, Vaše mlsání Vám odešleme následující den.

Pokud budete platit dobírkou, expedovat budeme následující den, po potvrzení  objednávky.

Potvrzení objednávky je smluvní a závazný vztah, zákazník je po té povinen balíček převzít.

V případě drobných komplikací způsobených aktuálním vyprodáním zásoby, Vás budeme kontaktovat.  Nezapomeňte prosím uvést na sebe aktuální kontakt. V době otvírací doby si pak můžete zboží vyzvednout na naši prodejně.

Spolupracujeme s firmou Nepřevzal.cz spolupráce zahrnuje výměnu dat. Týká se POUZE nepoctivých zákazníků jež nepřevezmou balík. V případě nevyzvednutí balíčku, je zákazník povinen uhradit částku 120 Kč za dopravné !

Způsob platby

Zrychlit dodání a ušetřit na poplatcích za dobírku můžete platbou online, přes platební kartu, nebo platební bránou Comgate, kde si zvolíte Vaši banku, do které budete přesměrování a po přihlášení budete mít již předvyplněný platební příkaz. Tyto  systémy preferujeme a věříme, že zrychlí a zkvalitní naše služby. Popřípadě bankovním převodem na náš účet.

Možnost platby dobírkou při převzetí je  samozřejmostí, ale připlatíte si za službu.

Pokud si vyzvednete zboží na prodejně, prosíme platbu v hotovosti.

Cena zboží

Je uvedena u každé položky včetně DPH za prodejní jednotku. Cena dopravy přičtena na konci objednávky. Každopádně  pracujeme na tom, abychom pro Vás co nejvíce snížili cenu dopravy. Někdy posíláme malý dárek, jako kompenzaci právě za dopravné:) Jindy zase jako pozornost novému zákazníkovi.

Reklamace

Přišel mi balíček a je něco v nepořádku?

- Pokud bude balíček porušený hned při přijetí, nepřebírejte jej a vraťte dopravci

- Jestliže jsme popletli objednávku, informujte nás prosím ihned s popisem nedostatku na info@cukrovinkovysvet.cz my se pokusíme vše na vlastní náklady napravit.