Jak nakupovat?

Reklamace

Přišel mi balíček a je něco v nepořádku?

- Pokud bude balíček porušený hned při přijetí, nepřebírejte jej a vraťte dopravci

- Jestliže jsme popletli objednávku, informujte nás prosím ihned s popisem nedostatku na info@cukrovinkovysvet.cz my se pokusíme vše na vlastní náklady napravit.

Doba dodání

Dáváme si vysoké cíle, takže jak se připíše vaše platba na účet, vaše mlsání Vám dorazí do dvou dnů.

Pokud budete platit dobírkou, expedovat budeme následující den, po potvrzení objednávky Potvrzení objednávky je smluvní a závazný vztah.

V případě drobných komplikací způsobených aktuálním vyprodáním zásoby, Vás budeme kontaktovat. Nezapomeňte prosím uvést na sebe aktuální kontakt.

V době otvírací doby si pak můžete zboží vyzvednout na našich prodejnách.

Způsob platby

Zrychlit dodání a ušetřit na poplatcích za dobírku můžete platbou převodem na náš účet. Tento systém preferujeme a věříme, že zrychlí a zkvalitní naše služby.

Možnost platby dobírkou při převzetí je samozřejmostí, ale připlatíte si za službu. Pokud si vyzvednete zboží na prodejně, prosíme platbu v hotovosti a doběrečné neúčtujeme.

Cena zboží

Je uvedena u každé položky včetně DPH za prodejní jednotku. Cena dopravy přičtena na konci objednávky nebo odpuštěna, protože jste si objednali zboží minimálně za 1000 Kč bez DPH. Každopádně pracujeme na tom, abychom pro Vás co nejvíce snížili cenu dopravy. Malý dárek jako kompenzace právě za dopravné, je od nás samozřejmostí.